eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobudowlane (przepisy p/poż ..) - kwestia drzwi wejściowych do zewnątrz › Re: budowlane (przepisy p/poż ..) - kwestia drzwi wejściowych do zewnątrz
  • Data: 2010-01-10 12:04:17
    Temat: Re: budowlane (przepisy p/poż ..) - kwestia drzwi wejściowych do zewnątrz
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bohdan 'Nexus' Horst pisze:

    > może żeby Straż Pożarna mogła łatwiej wyważyć takie drzwi jak w środku
    > się pali?

    A jeśli ja nie chcę aby mi straż pożarna wyważała drzwi, jak się będzie
    palić to niech się wszystko spali. Ja chcę mieszkać w domu w którym nie
    ma drzwi wejściowych tylko wchodzę oknem. Ja nie chcę mieć bezpiecznego
    domu, lubię ryzyko, że mi coś na łeb spadnie.
    (To w odniesieniu do praw budowlanych jakie działają na zabudowę
    indywidualną i wolnostającą a co najważniejsze PRYWATNĄ)

    Jeśli chodzi o ten przypadek to rozumie, że mieszkanie jest w bloku
    i przede wszystkim chodzi o nieblokowanie otwieranymi drzwiami
    ciągu komunikacyjnego klatki schodowej. Idąc cytowanym tokiem
    myślenia to może będę zostawiał otwarte lub uchylone drzwi aby
    panowie ze straży nie mieli z tym problemu?

    --
    Łukasz Bąk