    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak znaku a winny kolizji
    Date: Wed, 03 Mar 2010 00:28:22 +0100

    Jacek Osiecki pisze:

    > Nawet gdyby był to nie ma on znaczenia z punktu widzenia osoby jadącej z
    > "byłej podporządkowanej"...
    >
    > Generalnie to znak "droga z pierwszeństwem" powinien być przed każdym
    > skrzyżowaniem, a poza tym normą powinny być (w miastach) skrzyżowania
    > równorzędne.

    Przy obecnej świadomości kierowców spowodowanej bardzo małą ilością
    skrzyżowań równorzędnych, każde taki skrzyżowanie generuje ogromną masę
    zderzeń.

    Kierowcy mają suwmiarkę w oczach i każdy kto jedzie drogą choćby 10cm
    szerszą automatycznie uważa że ma pierwszeństwo,

    W przypadku skrzyżowań o kształcie litery T, ten który jedzie z lewej do
    prawej, prawie nigdy nie ustąpi jadącemu z dołu.