  • Data: 2010-05-10 09:28:44
    Temat: Re: brak zameldowania a przebywanie w domu
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hs8d0g$89i$1@news.onet.pl...
> [...]

    mam więcej informacji: Mąż B jest jednym z trzech współwłaścicieli domu, czy
    może on bez wiedzy/zgody pozostałych współwłaścicieli zameldować żonę? czy
    jeden z właścicieli może zastrzec w urzędzie miasta (osobnik A mówi że tak
    zrobił, osoba C nie ma żadnych sprzeciwów) żeby nie meldowali nikogo bez
    jego zgody?