eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w Castoramie › Re: brak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w Castoramie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    newsfeed20.multikabel.net!multikabel.net!newsfeed10.multikabel.net!feeder3.camb
    riumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "LUKAS" <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <4c641421$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1008131023190.1192@quad>
    Subject: Re: brak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w Castoramie
    Date: Fri, 13 Aug 2010 10:37:11 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 24
    Message-ID: <4c65043b$0$22816$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.23.160
    X-Trace: 1281688635 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22816 83.23.23.160:1186
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:649814
    [ ukryj nagłówki ]

    Reklamowalem na podstawie, tego, iz urządzenie jest niesprawne, nie dziala
    tak jak powinno, temperatura nadmuchu jest o wiele za wysoka.

    Przyjeli reklamacje i cisza, przeciez nie moge czekac miesiac na ich
    reakcje, a z tego co wiem przepisy chyba mowia cos o tym, ze jesli nie w
    ciagu xx dni nie podejma naprawy , nie sa w stanie lub sa tez inne czynniki
    , ktore uniemozliwiajaj naprawe to powinni oddac kase...poza tym zero
    reakcji z ich strony , cisza jak makiem zasila



    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1008131023190.1192@quad...
    > On Thu, 12 Aug 2010, LUKAS wrote:
    >
    >> Poradzcie jak to zrobic, nie chce naprawy , chce zwrot pieniędzy.
    >
    > Akurat to nie wydaje się oczywiste.
    > Mają obowiązek doprowadzić do sprawności.
    > Jeszcze napisz na jakiej podstawie reklamowałeś.
    >
    > pzdr, Gotfryd


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1