  • Data: 2009-08-12 21:20:43
    Temat: Re: brak meldunku a rejestracja samochodu
    Od: "koment" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:h5v2tc$ao8$1@news.onet.pl...

    > Po co się meldować?
    > Samochód rejestruje się tam, gdzie się mieszka (art. 73 Kodeksu Drogowego).
    > Bardzo często wymaga to jednak "wojny" z upartym urzędnikiem.

    Witam
    Wczoraj miałem podobny problem.
    Siostra ma samochód ze mną (ja jestem wpisany jako 2 współwłaściciel) i akurat
    mam wbity ostatni stempel od przeglądu (ważny do marca przyszłego roku) i
    urzędniczka zrobiła oczy jak położyłem dowód osobisty, a siostra francuskie
    prawo jazdy i paszport (polski) - no i zaczęła piać o meldunku. Siostra jak
    wyszła za mąż za Francuza to wyjechała na stałe do Francji i tam mieszka/pracuje
    itd - i tam nie ma czegoś takiego jak meldunek. Płace za
    prąd/gaz/telefon -rachunek jest na mnie z adresem to znaczy że tam mieszkam.
    Siostra przyjechała na krótko - i problem - co zrobić. Do odbioru dowodu
    rejestracyjnego potrzebne są ponoć również dokumenty obu właścicieli - prawda to
    czy wymysł urzędasa?
    Miał ktoś podobny przypadek?

    Pozdrawiam
    Koment