eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak biletuRe: brak biletu
  • Data: 2004-01-07 19:45:15
    Temat: Re: brak biletu
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Czy mimo ze postepowala uczciwie (kupila bilet, myslala ze kasuje dobry
    > bilet) musi placic kare w tak potwornej wysokosci (bilet kosztuje 0,85
    zl)?.
    > Czy prawo musi byc tak debilne i traktowac uczciwych ludzi ktorym zdarzy
    sie
    > zgubic bilet na rowni z naciagaczami i zlodziejami?

    No niestety fakt, ze pasazerka nieumyslnie wyludzila uslugę przewozową nie
    zwalnia jej z koniecznosci uiszczenia oplaty dodatkowej. Tymbardziej, ze
    zgodzisz sie chyba ze mna, iz nie sposob udowodnic, ze faktycznie po ciemku
    pomylila bilety, a nie np. celowo skasowala ponownie ten sam bilet.
    Proponuje sprobowac rozłozyc mandat na raty - u nas nie byłoby z tym
    najmniejszego problemu.

    pdr
    Olo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1