eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak biletuRe: brak biletu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak biletu
    Date: Wed, 7 Jan 2004 20:45:15 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <bthnik$ofi$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bthn7t$p27$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: rou1eth0.myslowice.artcom.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1073504687 25074 213.25.137.1 (7 Jan 2004 19:44:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Jan 2004 19:44:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:186245
    [ ukryj nagłówki ]

    > Czy mimo ze postepowala uczciwie (kupila bilet, myslala ze kasuje dobry
    > bilet) musi placic kare w tak potwornej wysokosci (bilet kosztuje 0,85
    zl)?.
    > Czy prawo musi byc tak debilne i traktowac uczciwych ludzi ktorym zdarzy
    sie
    > zgubic bilet na rowni z naciagaczami i zlodziejami?

    No niestety fakt, ze pasazerka nieumyslnie wyludzila uslugę przewozową nie
    zwalnia jej z koniecznosci uiszczenia oplaty dodatkowej. Tymbardziej, ze
    zgodzisz sie chyba ze mna, iz nie sposob udowodnic, ze faktycznie po ciemku
    pomylila bilety, a nie np. celowo skasowala ponownie ten sam bilet.
    Proponuje sprobowac rozłozyc mandat na raty - u nas nie byłoby z tym
    najmniejszego problemu.

    pdr
    Olo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1