  • Data: 2007-12-06 12:59:01
    Temat: Re: blok mieszkalny, kominek.....
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gizmo pisze:

    > Mieszkamy w bloku, 2 pietra blok jest wlasnoscia wspolnoty
    > mieszkaniowej.Niedawno byla przeprowadzona wymiaana dachu i...przy okazji
    > sasiad z 2 pietra (ostatniego) postawil sobie kominek w mieszaniu. Od tego
    > czasu rozpoczely sie klopoty....poprostu kiedy on w tym kominku pali i u nas
    > w mieszakaniu jest siwo i smierdzi dym dostaje sie przez wentylacje
    > dachowa....co z tym zrobic....czy w blokach mieszkalnych mozna wogole
    > monotwac kominki??!! jak to rozwiazac?

    Przede wszystkim zająć się własną wentylacją, bo wygląda na to że
    sąsiad swoim kominkiem uwidocznił jej wadliwość. Prawidłowo działająca
    wentylacja wywiewa powietrze z wnętrza mieszkania a nie je nawiewa. Ja
    stawiam na problem krótkiego przewodu wentylacyjnego i brak wentylatora
    wyciągowego. Dlatego proponuję zamontowanie takowego i będzie po kłopocie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio