eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobłędna informacja na opakowaniu urządzenia.Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: mentore <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Date: Thu, 06 Sep 2012 19:08:58 +0200
    Organization: mentore
    Lines: 27
    Message-ID: <k2alb8$v2h$2@node2.news.atman.pl>
    References: <k2afri$kn8$1@news.dialog.net.pl>
    Reply-To: m...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: 193-239-36-90.ksi-system.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1346951336 31825 193.239.36.90 (6 Sep 2012 17:08:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Sep 2012 17:08:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:15.0) Gecko/20120824
    Thunderbird/15.0
    In-Reply-To: <k2afri$kn8$1@news.dialog.net.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 120906-0, 2012-09-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:709169
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-09-06 17:35, cyklista pisze:
    > Witam!
    > W dniu dzisiejszym zakupiłem przez internet Router z bramą internetową.
    > Podłączyłem, wpisałem dane dostępowe i.. nie działa "brak połączenia"
    >
    > Na opakowaniu jest wydrukowana dużymi literami informacja "idealny do
    > KAŻDEGO łącza internetowego (...) Neostrada/Netia/ Dialog"
    > Tak się składa, że mam internet z Dialogu. Ale w Dialogu powiedzieli, że
    > musi być annex B, a zakupiony router to annex A.
    > Czyli informacja na opakowaniu, że do KAŻDEGO łącza i że do Dialogu nie
    > jest prawdziwa. Do pomocy technicznej nie mogę się dodzwonić.
    > Dzwoniłem do sprzedawcy. Oczywiście wymieni bez problemu, ale koszty
    > transportu do mnie, z powrotem do sprzedawcy i znów do mnie muszę pokryć
    > sam ( 3 x 20=60 zł).
    > W związku z tym mam pytanie: czy z uwagi na błędną informację na
    > opakowaniu mogę żądać od producenta bezpłatnej wymiany na inny model?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Przemek


    Jeśli jest tak jak piszesz to towar powinien być wymieniony na koszt
    sprzedawcy.
    Możesz tez odstąpić od umowy ze względu na niezgodność i sprzedawca musi
    zwrócić wpłaconą kwotę wraz z kosztami transportu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1