  • Data: 2012-09-06 19:47:31
    Temat: Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Od: <1...@1...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Mentore w <news:k2an67$1ei$1@node2.news.atman.pl>:

    > Przecież nigdzie nie napisał że kupował standard Annex A lub B tylko
    > zgodnie z opisem na stronie :
    > "idealny do KAŻDEGO łącza internetowego (...) Neostrada/Netia/ Dialog"
    > Sprzedawca powinien sprawdzić jaki standard transmisji obsługuje Dialog
    > zanim umieścił taki opis na swojej stronie.

    <http://dialog.pl/faq/107#t107n1124>

    <cite>
    Czy mogę korzystać z własnego modemu DSLowego?
    Tak, jest to możliwe.
    Należy zwrócić uwagę na to, że w przypadku dostępu w zakresie sieci DialNet
    modem ten musi pracować w standardzie Annex B.
    Potrzebne dane do konfiguracji własnego modemu to:
    VPI (Virtual Path Identifier) identyfikator ścieżki wirtualnej: 1
    VCI (Virtual Channel Identifier) identyfikator kanału wirtualnego: 32
    Enkapsulacja: RFC 1483 Bridge
    Multiplexing: LLC
    Natomiast w przypadku dostępu w zakresie sieci TP S.A. - usługa DialNet
    Global - modem ten musi pracować w standardzie Annex A.
    Potrzebne dane do konfiguracji własnego modemu to:
    VPI (Virtual Path Identifier) identyfikator ścieżki wirtualnej: 0
    VCI (Virtual Channel Identifier) identyfikator kanału wirtualnego: 35
    Enkapsulacja (over ATM): VcMUX/PPPoA lub LLC SNAP/PPPoE
    ATM class: UBR
    Możliwe jest także zastosowanie własnego routera, pozwalającego na
    podłączenie kilku komputerów domowych lub zapewniającego komunikację
    bezprzewodową WLAN.
    W zależności od typu usługi, wyróżnia się następujące konfiguracje routera:
    z portem WAN ADSL Annex B dla sieci Dialog, podłączanego w miejsce
    istniejącego modemu ADSL;
    router musi obsługiwać protokół PPPoE,
    z portem WAN ADSL Annex A dla sieci TP w usłudze DialNet Global,
    podłączanego w miejsce istniejącego modemu ADSL;
    router musi obsługiwać protokół PPPoE lub PPPoA,
    </cite>

    > Ewidentna wina sprzedawcy i to on ponosi koszty wymiany lub zwrotu
    > urządzenia.

    Najpierw niech autor wątku poda co tez takiego wyciął przy pomocy znaków
    (...). Obstawiam, że coś w stylu: "na łączach &TP"

    --
    'Tom N'