  • Data: 2012-09-06 21:20:25
    Temat: Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.09.2012 20:06, Iksiński pisze:

    > Użytkownik "cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zdradzisz jaki producent tak się podłożył?
    Tak:
    Urządzenie to Pentagram Cerberus P6343
    Jak już pisałem próbowałem skontaktować się z ich pomocą techniczną, ale
    po 1,5 godz. naciskania na klawisz "redial" dałem za wygraną.
    Albo zajęte, albo nikt nie odpowiada.

    > Możesz podesłać link, z którego kupiłeś ten router?
    > IMHO istotne jest co było napisane w opisie tego routera.
    Opis na stronie sprzedawcy był bardzo ogólny, po dokładniejsze dane
    odsyłali na stronę producenta. A tam przeczytałem to, co przeczytałem.

    W międzyczasie (po założeniu tego wątku) rozmawiałem ze sprzedawcą.
    Obiecał przesłać jutro ofertę wymiany na inny model ze zwrotem i
    wysyłką na jego koszt. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.