  • Data: 2011-03-07 19:17:34
    Temat: Re: biegły na sprawie
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kawi" <k...@p...onet.pl> napisał

    > [...]
    >
    > No własnie, jest to mapa podlegająca PA czy tez nie;
    >
    > http://gis.um.wroc.pl/imap/?gpmap=gp9

    Na początku wyświetla się takie zastrzeżenie:
    "Prezentowana w naszym serwisie internetowa mapa ma charakter
    wyłącznie poglądowy i w żadnym razie nie może być traktowana jako
    dokument oficjalny. Nie może też być podstawą jakichkolwiek czynności
    administracyjnych czy urzędowych. Mapa ani żadna jej cześć bez
    pisemnej zgody nie może być wykorzystywana w systemach odtwarzalnych
    bądź reprodukowana jakimkolwiek sposobem: fotograficznym, mechanicznym
    lub innym."

    Wg mnie wynika z tego, że biegłemu nie wolno na podstawie tego
    materiału tworzyć swojej opinii. Ale jest też taka możliwość, że z
    terenem zapoznał się w inny sposób a tę mapę wykorzystał tylko jako
    podkład graficzny dla swojego rysunku. W każdym razie na tej podstawie
    można próbowac podważyć jego opinię.

    Co do PA to niech sie inni wypowiedzą. Ale to bez większego znaczenia
    dla twojej sprawy przed sądem. IMO niepotrzebnie kombinujesz w tę
    stronę.