  • Data: 2011-03-07 19:14:33
    Temat: Re: biegły na sprawie
    Od: gacek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-07 19:46, kawi wrote:
    > Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mam założyć dwa wątki?
    > Chodzi o jedno i drugie.
    > Jeśli dla Ciebie prawo jest pierdołowate, to lepiej o prawie wogle nie
    > wypowiadaj się. Prawo jest prawo i kropka.

    Twoje szukanie zemsty w prawie autorskim jest pierdołowate. Prawa do
    mapy nie są twoje, a urząd będzie miał w nosie - bo de facto - co
    stracił, co może ugrać? Mam wrażenie, że to się ściga wyłącznie na
    wniosek poszkodowanego (chyba inaczej jest w przypadku programów
    komputerowych).

    Inna sprawa, gdyby biegły stwierdził, że to on zrobił tą mapę od zera.
    Ale tego nie napisałeś.

    gacek