  • Data: 2011-03-08 06:03:57
    Temat: Re: biegły na sprawie
    Od: Maruda <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-07 21:04, kawi pisze:

    Bo tacy są biegli!
    I co gorsza, niewiele im można zrobić.
    Znam osobiście (tzn z kontaktów towarzyskich) biegłego z branży, o
    której mam trochę pojęcia. Wcześniej zdarzyło się, że doświadczyłem
    rażącej niekompetencji tego pana, nie jako biegłego, a właśnie w ramach
    koleżeńskiej pomocy. Gdy później dowiedziałem się, że jest biegłym, to
    szczęka mi opadła.

    To państwo i jego "waadze" są totalnie zgniłe.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.