  • Data: 2006-03-18 11:58:27
    Temat: Re: bezumowne zajmowanie lokalu a zmiana zmkow
    Od: "MKI" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ona bedzie biegac po sadach z wnioskiem o przywrocenie
    > naruszonego uzytkowania i pewnie kiedys wygra jezeli starczy jej sil i
    > srodkow, ale Ty odzyskasz swoje mieszkanie.

    i strace wszystkie te peniadze ktore ona jest mi teraz winna. dzisiaj jest to ok
    3700zl
    wygra sprawe dostanie odszkodowanie i oboje bedziemy winni sobie pieniadze...

    > Natomiast jezeli Ty pojdziesz do sadu, to masz przechlapane, nakaz
    > eksmisji oczywiscie uzyskasz ale z jego wykonaniem bedziesz mial problem.

    Nakaz eksmisji to jedno rozwiazanie, ale jest jeszcze drugie- skoro umowa wygasla to
    lokatorka nie ma prawa do tego lokalu wiec moge
    sobie zmienic zamki w dzwiach lub samemu sie wprowadzic do tego mieszkania i poprostu
    jej tam nie wpuszczac. Nie mam prawa wyrzucac
    jej ani jej rzeczy ale tez nie musze udostepniac jej tego mieszkania.

    Jednak nie jestem pewien swojej racji i dlatego szukam pomocy w tej sprawie.