  • Data: 2006-03-20 10:20:06
    Temat: Re: bezumowne zajmowanie lokalu a zmiana zmkowt
    Od: "MKI" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A teraz skup się - jeśli wyznaczyłeś jej dodatkowy miesięczny termin w
    > marcu, to nie możesz jej przekazać wypowiedzenia też w marcu, bo termin
    > miesięczny fizycznie nie mógł upłynąć. Jeśli zatem przekazałeś jej ten
    > list np. 1 marca, to termin upłynie dopiero 1 kwietnia. A potem przecież
    > potrzebny Ci jest miesiąc kalendarzowy, z koniecznością złożenia
    > wypowiedzenia na koniec poprzedniego miesiąca. Czyli tak jak
    > podejrzewałam, na wypowiedzenie stracisz 2 miesiące.
    > I kolejną kwestią są dowody doręczenia tych pism.

    Ja to widze tak:
    Kobieta dostala miesiac na splate dlugu i zostala ostrzezona ze umowa zostanie
    rozwiazana
    Pod koniec tego miesiaca wysylam wypowiedzenie umowy z wezwaniem do opuszczenia
    lokalu. Jesli teraz ta kobieta 31 marca o godzinie
    23:59 :)) wplaci na moje konto zalegosci to moje wypowiedzenie i tak jest niewazne
    wiec nikt jej krzywdy nie robi bo pismo nabiera
    automatycznie mocy 1 kwietnia o godzinie 00:01 :))
    a ustawa przeciez nie mowi ze nie wolno mi pisma wyslac z wprzedzeniem kikudniowym.
    Moim zdaniem wysalnie pisma to jedno a jego
    nabrabie mocy to zupelnie inna sprawa.

    Cala sprawa jest kuriozalna bo chodzi o bardzo krutki okres czasu... dykutujemy na
    temat tej jednej sekundy pomiedzy marcem a
    kwietniem :))

    W pewnym sensie zgadzam sie z taba, ale tak sobie mysle ze jest naginanie przepisow.
    W tym momencie to ja jestem poszkodowanym,
    wyludzono odemnie prawie 4000zl i pozbawiono mnie praw do mojej wlasnosci. Pogwlacono
    moje podstawowe prawo wlasnosci . Ciekawe czy
    faktycznie trafi mi sie sedzia ktory stwierdzi: hmmm... to pismo jest niewazne-
    wyslane o sekunde za wczesinie :)
    Ciekawe...

    > Nie chcę Cię martwić, ale to w praktyce może być źródłem kolejnych
    > problemów.

    Jakie problemy masz na mysli? Bo jesli chodzi ci o to ze wynajolem lokal mieszkalny
    na biuro to jest to robione bez mojej zgody. Ja
    zawarlem umowe o najem mieszkania a ona urzadzila biuro.

    > Tu nie widzę przeszkód. Ale nadal nie możesz samowolnie pozbawiać jej
    > posiadania, także przez zmianę zamków.
    ok... ale co powiesz na to... ona nie posiada wiec jak moge ja pozbawic cos czego ona
    nie ma? mieszkanie nie jest jej, nie ma umowy
    najmu- bo ta wygasla, zajmuje lokal nielegalnie i jest tam zwyklym intruzem.
    Wiem ze to tylko gra slow ale ciekaw jestem jak to odparujesz :)

    pozdrawiam