    Date: Sat, 22 Jan 2022 09:11:24 +0100
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <61e4fb96$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <ss3acj$f55$1@gioia.aioe.org>
    <61e59a61$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <ss4812$2fk$1@gioia.aioe.org>
    <61e5ab73$0$536$65785112@news.neostrada.pl> <ss4j9n$8qa$1@gioia.aioe.org>
    <61e5dc40$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <WenFJ.18378$wMI.11441@fx03.ams1>
    <61e6494a$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <XeIFJ.17037$gApa.6832@fx05.ams1>
    <61e84d59$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <ssb2i7$qef$1@gioia.aioe.org>
    <61e99cf0$0$497$65785112@news.neostrada.pl> <ssccpr$5te$1@gioia.aioe.org>
    <61e9c800$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <ssds39$d0a$1@gioia.aioe.org>
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.01.2022 o 09:49, Kviat pisze:

    > Cały artykuł jest związany z tematem.
    > Cały jest zaprzeczeniem tego, co twierdzisz.

    To może ustalmy co konkretnie twierdzę. Że szczepionka w zakresie
    zapobiegania zakażeniom praktycznie nie działa - takie są dane. I co -
    nagle w wyniku artykułu w którym nawet nie potrafisz wskazać do czego
    konkretnie miałby się odnosić zaczyna działać i zakażeni "zdrowieją" i
    to z datą wsteczną?

    > Przecież ty nie jesteś głupi, więc wiesz, że artykuł jest spójną
    > całością, jeden fragment wynika z innego, więc odnoszenie się do
    > jakiegoś fragmentu bez przeczytania i zrozumienia całości nie ma sensu.

    No to czemu wymagasz ode mnie, żebym stwiedził czy się myli czy nie - w
    tym artykule możemieć rację 50 razy, mylić się 15 i nie da się
    stwierdzić ze 30 razy. Dajesz konkretne stwierdzenie to będziemy dyskutować.

    > Ja rozumiem, że w dobie internetu szury czytają tylko clickbaitowe
    > tytuły pogrubioną czcionką, a tekst składający się z więcej niż trzech
    > zdań złożonych budzi u nich przerażenie, ale ty przecież nie jesteś
    > szurem i tekst zrozumiałeś. "Bo skoro działa...".

    Ale wiesz,że stosujesz typową szurską narrację - w odpowiedzi na
    konkretny argument, dajesz link do artykułu na 10 stron. Na pytanie o co
    ci konkretnie chodzi to "przeczytaj sobie". Domyślam się, że tam nawet
    nie ma odpowiedzi na pytanie czy szczepionki działają w zakresie
    zapobiegania zakażeniu i potem albo zalpiesz mnie za słówko - na
    przykład napisałem że "sczepionki nie działa" a przecież na wściekliznę
    działają, albo okaże się że co prawda artykuł nie był odpowiedzią na mój
    argument, ale za to miał rację w innej kwestii, więc w sumie miałeś
    rację;) Potem dostanę następnego linka nie na temat. Z brunem na pręgu
    przerabiałem.

    Poważnie - skrajni proszczepionkowcy zachowują się obecnie jak
    połączenie inkwizycji i szurów:P

    > Czyli twierdzisz, że gość się myli.

    Jeśli tam jest napisane, że szczepionka skutecznie działa w zakresie
    zapobiegania zakażeniu, to tak. Myli się, albo ma stare dane.

    > No cóż... dorosły jestem, nie potnę się, jakoś to przeżyję.

    No to zacznij się przyzwyczajać do myśli, że obecna wersja szczepionki
    przestała być skuteczna przeciw zakażeniom aktualnymi wersjami wirusa,
    bo już widać zmianę oficjalnej narracji.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.