  • Data: 2022-01-13 15:23:28
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> pisze:

    > tak tak, na podobnych danych operujesz, jak tych, że 99% chorych w
    > szpitalach to osoby nieszczepione?

    Mówiąc najbardziej litościwie: Wierzy że jest jak powinno być bez
    (należycie starannego) sprawdzania.

    *Dla mnie* mnie jak "występuje profesiur" mówiący jak to szczepionki na
    kowid są wspaniałe bez zająknięcia się jak spada ich skuteczność na nowe
    warianty i jak spada ich skuteczność już po kilku miesiącach nawet na
    stare warianty to odstawia szopkę przekonywania przekonanych i na tytuł
    naukowy profesora takim tanim pierdoleniem nie zasługuje IMHO.

    W tej chwili jak dla mnie są dwie kluczowe kwestie:
    1. Czy szczepienia na kowid wystarczą na *jeden* sezon grypowy?
    IMHO odpowiedź to na dziś "może ledwo ledwo"
    2. Czy w tym sezonie grypowym wymuszenie szczepienia wszystkich da tyle
    by warto do tego *zmuszać*?
    IMHO HGW czyli to gra w ruletkę według mnie nieopłacalna.
    Jak jakieś profesiury sądzą inaczej to niech się walą na drzewo
    *dopóki tego nie napiszą i popiszą z datą*. *Może* mają rację tylko
    niech mają jaja otwarcie postawić na to swoją reputacje/"reputacje" .

    Zaś wprowadzenie przymusu szczepień w lutym (jak w Niemczech) to dla
    mnie czysta polityczna manipulacja żeby spadek zachorowań z końcem
    sezonu grypowego przypisać przymusowym szczepieniom i zagwarantować
    sobie "sukces" choćby była klęska.

    --
    A. Filip