  • Data: 2022-01-13 23:07:28
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2022 o 22:30, Kviat pisze:

    > Zapomniałbym...
    > Mój kuzyn, 30+ (ale i 40-) cieszy się z tej pomijalnie małej, równie
    > pomijalnej co NOP, szansy na zgon z rozpierdolonymi nerkami po
    > przechorowanym covidzie.

    No przykra sprawa. I co w związku z tym? Ja widziałem pół roku temu jak
    goscia samochod lekko puknął. Chciałem udzielić pierwszej pomocy ale w
    zasadzie nic mu nie było. Nie pytałem czy zaszczepiony ale pewnie tak -
    pewnie to go uratowało;)

    > A jak już się zaszczepił, to swędziała go ręka w miejscu ukłucia.

    Ja akurat miałem powiększony węzeł chłonny. Byłem u lekarza, stwierdził
    że to po szczepionce. Niby nic, ale pytam czy zgłaszamy nopa? Wyszło że
    się nieprecyzyjnie wyraził:P Taki dowód anegdotyczny. Po jednym dniu
    przeszło.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.