    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Date: Mon, 10 Jan 2022 21:30:06 +0100
    <Y7qBJ.1477562$LNrd.1043425@fx09.ams1> <a...@w...eu>
    <zDqBJ.1477566$LNrd.831026@fx09.ams1>
    <61d7646d$0$29057$65785112@news.neostrada.pl> <gFKBJ.5$Imt7.3@fx09.ams1>
    <sr95k9$709$1@gioia.aioe.org> <AI4CJ.3683$uD6a.2365@fx07.ams1>
    <src2hc$4eg$1@gioia.aioe.org>
    <61d99b65$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <srcmve$1tul$1@gioia.aioe.org>
    <61d9e639$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <srd5au$7rk$1@gioia.aioe.org>
    <61da910e$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <srelqe$4gl$1@gioia.aioe.org>
    <61daff11$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <srfc91$1569$1@gioia.aioe.org>
    <61db5da0$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    <srhf6k$12c9$1@gioia.aioe.org>
    <61dc7bee$0$526$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 10.01.2022 o 19:33, Shrek pisze:

    > Na podstawie czego?

    No niech się zastanowię...
    Może na podstawie wcześniejszych epidemii, które udało się opanować?
    Jedne szybciej (dzięki zaleceniom naukowców), a inne dłużej (bo politycy
    olewali naukowców).

    Ta trwa zaledwie dwa lata, na szczepionkę na ospę ludzie czekali wieki,
    w niektórych rejonach wymierało w kilka mesięcy po 75% populacji... A
    teraz dzięki nauce dostali szczepionkę w rok, a mimo tego płaczą, że
    "abo szczepionka jakoś tak mało skuteczna", "abo ma chipy"..., koniec
    świata, nauka się skompromitowała, a naukowcy to debile i nas oszukują.

    Ja nawet nie wiem jak to nazwać... poziom skretynienia level hard.

    Kiedy ludzie chcieli wprowadzić obostrzenia? Jakby zaczęło umierać 10%,
    15% ludzi? Czy może przestaliby się wkurwiać na polityków za zamykanie
    granic i zakaz sylwestra marzeń dopiero przy 16,5% zgonów?
    Kiedy by uznali, że obostrzenia są uzasadnione?
    A jak umrze 100 ludzi, to chuj tam, niech umierają, przecież to żadna
    epidemia, bo przecież moi sąsiedzi wszyscy zdrowi.
    Tak to ma wyglądać w XXI wieku? Tak się powinny zachowywać społeczności
    mówiące o sobie z zachwytem: cywilizowane, w których podobno każde życie
    jest cenne, a za zabicie dziecka napoczętego chcą wsadzać matki do
    więzienia?

    Poczytaj sobie relacje ratowników (tak wiem, są w spisku) ilu
    niezaszczepionych, a ilu zaszczepionych wożą do szpitali. Szury błagają
    w kartce o szczepionkę, proponują pieniądze za szczepionkę. Bo się duszą.

    A my tu sobie teoretyzujemy, czy szura pierdolącego o nieskuteczności
    (czy o szkodliwości! ja pierdolę...) szczepionek nazywać szurem, czy nie
    nazywać.
    Jakiś pokemon znalazł w śmietniku internetowym jakieś "badanie" (chuj
    tam, że tylko czytał, że takie badanie istnieje, chuj tam, że sam
    twierdzi, że nie wiadomo czy rzetelne i czy spełnia jakiekolwiek
    kryteria naukowe, ale postanowił się podzielić ze światem, że "są takie
    badania, że szczepionka ma ujemną skuteczność" - co to kurwa w ogóle
    znaczy? Że zabija?

    To jest dramat. Upadek intelektualny na samo dno.

    > Znów - za co chcesz ich karać? Że trafniej przewidują wyniki
    > niż naukowcy, eksperci i politycy razem wzięci?

    Przecież już pisałem... za kłamstwa.
    Za kłamstwa o chipach w szczepionkach. Za kłamstwa, że szczepionki
    zabijają, za pierdolenie, że naukowcy to debile i kłamcy, bo dzisiaj
    szczepionka nie jest tak skuteczna, jak była rok temu, a tak w ogóle
    miała być jedna, a teraz są trzy dawki i nas w chuja zrobili.

    Mam jeszcze kilka innych pomysłów za co.
    I nie zamierzam kolejny raz powtarzać, bo to nudne.

    > Obawiam się, że już nie jest - jak wyżej. Ciężko te dane znaleźć ale
    > masz: https://twitter.com/synxchaosu/status/14772589652181
    68835 z tego
    > wynika że szczepionka po prostu nie działa. Szur bo szur, ale dane wziął
    > od MZ. I co z tym zrobić?

    Przekonałeś mnie. Jak wyszczepimy 100%, to 100% ludzi w szpitalach
    będzie zaszczepionych. Ergo - szczepionka nie działa. Ba! Powoduje, że
    ludzie lądują w szpitalach...

    Ręce opadają.

    > No ale ja też uważam, że od zawsze skuteczność szczepionki robiło się
    > porównując zakażenia podwójną ślepą próbą. A tu nagle okazuje się że
    > przecież to oczywiste, że szczepionki nie zapobiegają zakażeniom oraz
    > transmisji...

    Kurwa... żadna szczepionka nie zapobiega zakażeniu. Nie ma takiej
    szczepionki na świecie i nigdy nie było. To nie pole siłowe odbijające
    wirusy.

    > Nie kombinuj, tylko napisz która:P Żadna ze znanych mi szczepionkek nie
    > wymaga dawki przypominającej co 6 miesięcy i po 6 miesiącach

    Żadna z wcześniejszych chorób, na które wymyślono szczepionki, nie jest
    covidem.

    > ma przyzerową skuteczność w zapobieganiu zakażeniu. Znaczy żadna poza tymi
    > na kovid:P

    Każda ma zerową skuteczność w zapobieganiu zakażeniu.

    No i mi się znudziło.

    Pozdrawiam
    Piotr