    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Date: Sun, 9 Jan 2022 21:36:35 +0100

    W dniu 09.01.2022 o 20:30, _Master_ pisze:

    > Akurat dokładnie słucham co mówi Konfederacja.
    >
    > Znowu lewackie umysły nie potrafią zrozumieć 3 zdań?
    >
    > Nigdy nie mówili że szczepionki nie zapewniają żadnej odporności
    >
    > Mówili za to że ich efektywność jest mniejsza niż obiecały firmy
    > farmaceutyczne

    Co nie jest argumentem żeby ich nie szczepić. A wręcz przeciwnie.

    > a w walce z pandemią mogą być mniej efektywne niż
    > naturalna odporność

    A są?
    I dodali skąd się ta naturalna odporność bierze?

    https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/odpornosc-po-
    zachorowaniu-lepsza-niz-po-szczepieniu-uwaga-na-tezy
    -tego-filmu,1082528.html

    A dodali, że to, że są (rzekomo) mniej efektywne nie jest argumentem
    żeby się nie szczepić w ogóle, a wręcz przeciwnie?

    > mając na uwadze polskie realia (stan ochrony
    > zdrowia) i ilość zgonów nadmiarowych przy zmniejszonej ilości łóżkodniówek.

    I co dalej mówią?
    Powiedzieli, że lepiej się nie szczepić i zrobić covid patry na
    sylwestrze marzeń i nabyć naturalną odporność po przechorowaniu pod
    respiratorem, czy może, że lepiej się zaszczepić?
    Z ciekawości pytam.

    > Na tej zasadzie zawsze można przekręcić słowo i wypierdolić kogo tylko
    > się zechce.

    Właśnie.

    No to już nie wiem... zachęcają do szczepień, czy wręcz przeciwnie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr