  • Data: 2004-11-19 08:16:17
    Temat: Re: bezprawność
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 22:05:55 +0100, Ania <a...@o...pl> napisał:

    > Przepraszam ci? ale napis?am dok??dnie o co prosz?. Dok?adnie takie
    > zdanie
    > kaza?a mi doko?czy? moja promotorka w pracy mgr. I szczerze mówi?c
    > my?la?am,
    > zetu znajd? chocia? dwie rón?ne odpowiedzi bo ja dok?adnie pomy?la?am to
    > samo co ty.

    To pisz od razu, ze piszesz magisterkę i trzeba się poprodukować
    teoretycznie.

    ... gdy dobra osobiste zostają naruszonę wogóle bez podstawy prawnej (np
    naruszenie nietykalności osobistej pasażera przez kontrolera), albo gdy
    naruszyciel przekroczy swe uprawnienia (policjant podcas przeszukania
    poniża przeszukiwanego).

    --
    Falkenstein