  • Data: 2005-12-21 09:20:58
    Temat: Re: bezprawne powolanie sie na kogos w umowie...
    Od: Pav <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Romeq napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Mam taki problem. Firma A (szukajaca sponsorow) podpisuje umowe z firma B
    > (ktora ma byc sponsorem). W tejze umowie firma A zobowiazuje sie do
    > zamieszczenia logotypu firmy B na stronie, ktorej nei jest jej wlasnoscia -
    > nalezy do osoby C.
    <ciach>
    > Teoretycznie osoba C nie ma nic przeciwko,
    <ciach>

    > Co o tym myslicie?

    <ciach>
    Jeżeli C nie ma nic przeciwko, a nie jest jeszcze za bardzo wqrzony, i w
    dodatku uważa,że dodatkowe pieniądze mogą mu się przydać,mógłby
    zadzwonić do B z informacją, że za odpowiednim wynagrodzeniem jest
    skłonny zrobić to czego oczekuje A, ale B musi sie postarać zadziwić C
    swoją hojnością:)I C powinien dodać, że bardzo trudno jest go zadziwić;-)