  • Data: 2009-12-17 23:57:37
    Temat: Re: bezplatny staz - czy legalny?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > czyli co, weszła ustawa legalizująca niewolnictwo, mino istniejących ustaw
    > o zakazie niewolnictwa?:O)

    Tez w szoku jestem! A ponoc koszty pracy w Polsce wyokie:)))

    > a co jeśli taki praktykant zachoruje, albo będzie miał wypadek?:O)

    Nic, jeszcze zaplaci odszkodowanie pracodawcy za zawalona umowe - bo umowa
    to umowa... mial pracowac za darmo a sie rozchorowal wiec nie wypelnil
    warunkow umowy i zaplaci odszkodowanie pracodawcy:)
    Normalnie Kocham Polske:)
    A przy okazji, jak taki darmowy praktykant np. uszkodzi sprzet na wartosc 10
    000zl kto ponosi koszty naprawy?:)))

    ps.
    Czekam na ustaw, ze praktyki, czy tez staze to sam stazysta czy praktyk
    bedzie doplacac:)