  • Data: 2009-12-23 19:26:49
    Temat: Re: bezplatny staz - czy legalny?
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa Smurpfs" <

    > dopiero? przecież te "praktyki" darmowe od lat istnieją:O)

    > czyli co, weszła ustawa legalizująca niewolnictwo, mino istniejących ustaw
    > o zakazie niewolnictwa?:O)

    a co, chciałbyś skończyćstudia i od razu dostać fotel prezesa i to najlepiej
    dożywotnio?
    a co ty po tych studiach potrafisz ?
    ostatnio miałem festiwal ( płci obojga) absolwentów różnych kierunków na 3
    stanwiska w administracji firmy.
    wszystko na okres próbny i nikt nie nadawał się i nie został.
    Teraw wzięliśmy stażystów z UP, i nadziwić się nie mogę,z jednak się da.
    Pewnie ludziska bardziej zdeterminowane po długich poszukiwaniach.
    Danie takiej szansy jak staż jest dla obu stron korzystne, tak uważam

    macso