  • Data: 2009-12-24 01:07:17
    Temat: Re: bezplatny staz - czy legalny?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > a co, chciałbyś skończyćstudia i od razu dostać fotel prezesa i to
    > najlepiej dożywotnio?

    Jasne, ze tak! A co zabraniasz mi?

    > a co ty po tych studiach potrafisz ?

    Sporo.

    > ostatnio miałem festiwal ( płci obojga) absolwentów różnych kierunków na 3
    > stanwiska w administracji firmy.
    > wszystko na okres próbny i nikt nie nadawał się i nie został.
    > Teraw wzięliśmy stażystów z UP, i nadziwić się nie mogę,z jednak się da.
    > Pewnie ludziska bardziej zdeterminowane po długich poszukiwaniach.
    > Danie takiej szansy jak staż jest dla obu stron korzystne, tak uważam

    Sluchaj, co reprezentuja absolewnci dzis to mi nie musisz mowic, debilizm to
    malo.
    Ale mimo, ze maja motylki w glowie to nadal sa ludzie! Nie maszyny czy
    zwierzeta ale ludzie i nalezy im sie wynagrodzenie za prace jak psu buda.
    Nawet jesli byl tylko podawaczem papieru do ksero. To nadal byl i jest
    czlowiekiem i wykonal ta prace zle czy dobrze ale wykonal.
    Jak pisze Pismo Swiete (a w Polsce mamy 90*%+ katolikow) za prace nalezy
    wynagradzac...
    Miedzy innymi (stad to pamietam z pisma) na tym sie oparl Glemp jak zaczeto
    placic ksiezom uczacym w szkolach, wczesniej rok po wprowadzeniu religi do
    szkoly pracowali wolontariacko i oplacala ich Kuria. Od tamtej pory ty
    placisz za to,z e ksiadz uczy w szkole:) bo za prace nalezy sie
    wynagrodzenie.