  • Data: 2006-05-15 15:18:10
    Temat: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
    Od: "W.W." <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Lukasz napisał:
    Brakujące
    > pieniądze są pobierane z konta pracownika i do jego obowiązku nalezy
    > skontaktowanie się z klientem i zdobycie zgody na wyksięgowanie. Jeśli tego
    > nie wyjaśni, to pracownik płaci z własnej kieszeni.

    Potwierdzę.
    Na skutek pomyłki banku dwukrotnie otrzymałem tą samą kwotę. Pytałem
    pracodawcy czy nie pomylił się, otóż nie i księgowa odpowiedziała abym
    czekał na pismo z banku z prośbą o zgodę na wycofanie tych pieniędzy.
    Tak się stało i dopiero po mojej zgodzie bank wycofał pieniądze. Było to
    PKO i ok. trzy lata temu.
    W.W.