  • Data: 2006-05-15 12:59:18
    Temat: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Smutny30 wrote:
    > Użytkownik "Smutny30" <s...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przykre jest że tak dużo osób czytających tę grupę nie rozumie intensji
    > mojego postu. To, że nie mam prawa do tych pieniędzy jest oczywiste.
    > Natomiast uwazam, że bank naraził mnie na kłopoty bo ja spodziewałem się
    > innych przypływów pieniędzy w tym czasie i mógłbym, nie znalizując dokładnie
    > po prostu wydac pieniądze, które miałęm na koncie. Jesli ktoś nie rozumie
    > takiej prostej sprawy, i na dodatek próbuje moralizować, niech lepiej nie
    > zabiera głosu w tej dyskusji.
    >
    > pozdrawiam Olek

    Bank ma prawo zrobić koretktę bez twojej zgody jeśli to on się pomylił.

    Nie ma prawo natomiast poprawiać błędu zleceniodawcy.
    Podejrzewam, że to nie pracodawca popełnił błąd, tylko bank przepisując
    przelewy z listy.
    W pewnych bankach przygotowuje się listę osób i kwotę i oni to niestety
    ciągle przepisują ręcznie.
    Założę się, że kolega ma konto w tym samym banku co ty i po porstu babka
    w banku rąbnęła się przy przepisywaniu i dlatego to poprawili.
    W każdym razie i tak powinien ci przysłać wyjaśnienie co się działo.
    Często tego nie robią, licząc na to, że nikt tego nie widział, ale jak
    im wyślesz zapytanie to zmusisz ich do odpowiedzi.

    Jeśli w tym czasie spodziewałeś się podobnych pieniędzy i wydałbyś je,
    to podejrzewam, że udałoby ci się od banku uzyskać anulowanie odsetek,
    gdybyś wpadł w debet.