  • Data: 2006-05-15 14:07:53
    Temat: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
    Od: "Smutny30" <s...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e49uv8$d0q$1@opal.futuro.pl...
    > Użytkownik "Smutny30" <s...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zastanawiajace w twoim poscie jest to ze nie zastanawiasz sie skad wziely
    > sie tam te pieniadz, nie pytasz czy bank mogl je tam przelac a pytasz czy
    > mogl zabrac

    Kolego chyba nie czytasz co piszę. W tym samym czasie spodziewałem się
    poodbnego wpływu. Jeśli sobie zjarzałem mogłem nie zauwazyć że jest to inny
    przelew. Uznałbym, że to jest ten na który czekam i git - kasa jest moja.

    Poza tym jeśli ktoś się myli to powinien zainteresowane strony poinformowac
    i przeprosić chyba kurna nie ?

    pozdrawiam Olek