  • Data: 2003-06-05 18:22:29
    Temat: Re: awaria samochodu zakupionego w komisie
    Od: "robertpl" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > co mog? zrobi? w tej sprawie ???
    > czy mam prawo domaga? si? rekompensaty od w?a?ciciela komisu lub
    > by?ego w?a?ciciela samochodu (lub przyj?cia zwrotu samochodu ) ???

    moim zdaniem nie i mysle ze inni tez sie zgodza :-) jest to tzw pech no
    chyba ze sprzedajacy poinformowal cie ze pasek zmienil a tego nie zrobil a
    ty dowiedziesz tego przed sadem albo wlasciciel sam sie zgodzi dokonac
    naprawy (komis nic do tego nie ma) ... inaczej chyba sie nie da....
    zobaczymy co na to inni .... napisz czy wlasciciel mowil cos o rozrzadzie
    ???
    --
    bialy mondi 1.6 sedan 95