    From: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: awaria komputera i warunki gwarancji
    Date: Thu, 19 Jul 2007 23:35:48 +0200

    Przemek napisał(a):
    "ciach"
    > Interesuje mnie znaczenie ostatniego zdania. Jesli sie okaze ze do wymiany
    > jest plyta glowna, a ja sie nie zgodze na taka naprawe to otrzymam zwrot
    > kwoty jaka zaplacilem za komputer jesli oddam im ten komputer - czy dobrze
    > rozumuje?

    Nie widząc pozostałych punktów gwarancji to trudno powiedzieć - ale mnie
    się wydaje, że jeżeli wymieniają na NOWE - to ten punkt nie ma znaczenia.

    Natomiast wchodzi on w życie jeżeli wymieniają (chcą wymienić) część
    na regenerowaną. (co może się zdarzyć jeżeli gwarancja trwa dłużej nić
    możliwość zdobycia nowych części zamiennych).

    MAc