    From: "zch28" <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: automatyczne przedłużanie umowy
    Date: Thu, 17 Nov 2005 12:08:45 +0100

    > Opisz problem inaczej bo z tego co do tej pory napisałeś nie wiem o co
    konkretnie
    > chodzi i jaki jest konkretnie problem ;)

    Nie jestem prawnikiem a problemem jest może to że tpsa mnie ciągle wkurza na
    każdym kroku bo wykorzystuje swoją monopolistyczą pozycję na rynku.
    Chciałem się dowiedzieć czy np. UOK albo inna instytucja będzie, a może już
    ściga tpsa za kolejne takie numery. :-)
    Znajomi którym robiłem komputery i którym instalowałem neostradę mają do mnie
    pretensje, że ich o takim fakcie nie poinformowałem. Na myśl mi nie przyszło, że
    można tak bezczelnie naciągać klienta.
    Reklamacjami nic nie moga wskurać no bo przecież czytali co podpisali.

    zch