  • Data: 2005-11-17 13:32:57
    Temat: Re: automatyczne przedłużanie umowy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert J. napisał(a):

    > Przeczytaj co napisałem wcześniej. W czasie kiedy podpisywał obowiązywały
    > inne warunki. I o tym właśnie jest ten wątek jak sądzę...

    A możesz podac jakies przykladowe takie umowy? Zebysmy wiedzieli o czym
    konkretnie mamy dyskutowac. Pytam dlatego ze ja podpisywalem dwa papierki
    umowe i dodatkowy aneks o warunkach promocyjnych. Obnizenie ceny wynikalo
    z aneksu a ten sie automatycznie nie odnawia. Umowa zostala taka jak
    zostala tylko aneks przestal dzialac.

    j.