    From: "Selektor" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: aukcja charytatywna - kontrola pieniędzy
    Date: Mon, 11 Jul 2011 01:39:02 +0200

    > Na pierwszy rzut oka, to najsensowniej wydaje mi się dogadanie z przyszłym
    > obdarowanym. Jak dostanie pieniądze, to wysyła Ci maila, a ty wysyłasz
    > przedmiot. Ale to dość oczywiste, wiec zakładam, zę ejst z tym jakiś
    > problem - tylko napisz jaki.

    Problemu nie ma ponieważ portal jeszcze nie ruszył
    i nie mam o czym rozmawiać z potencjalnymi obdarowanymi.

    Obdarowanym nie będą osoby prywatne, lecz organizcje
    charytatywne. W ziązku z tym pytanie:

    A - dom dziecka
    B - osoba obdarowująca
    C - moja skromna osoba

    B wygrywa aukcje i dostaje "nakaz" zapłacenia A
    konkretnej kwoty.

    C nie będąc powiązany z wpłatą pyta A, czy wpłata
    od B dotarła.

    Czy A może zasłonić się ochroną danych osobowych,
    że niestety takich informacji nie może ujawniać, ponieważ
    osoba B wykonała wpłatę.

    Mnie natomiast interesują dwie informacje, cy osoba B wpłaciła
    wogóle cokolwiek i czy wpłaciła dokładnie ile powinna - tz.
    minimum tyle ile wynika z aukcji.

    Czy A może bezkarnie ujawniać takowe informacje?

    Nie chodzi mi o kumpelskie dogadywanie się, ponieważ z jednym
    można z drugim nie. Moje pytanie brzmi co na to prawo i czy mogę
    wymagać od A takowych informacji. Ewentualnie co zrobić, jakich formalności
    dopilnować abym mógł wymagać takowych informacji i aby A był zmuszony
    ich mi udzielić, bez proszenia?

    Pozdrawiam
    Selektor