  • Data: 2006-01-23 18:45:36
    Temat: Re: art. 777 § 1 pkt 4 k.p.c.
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie moja wina - starałem się rzeczowo przedstawić temat.

    > Jestem.

    hmmm.. jak chcesz to niech ci to da na pismie, ale nie musi. jezeli
    potem bedzie sie migal, to korzystasz z tego zapisu i tyle. rownie
    dobrze moglby to zrobic, tj. migac sie, gdyby ci nie poprosil i nie
    zadzwonil.

    w kazdym razie mieszkanie jest twoje i w kazdej chwili mozesz zadac jego
    wydania od niego /222 par. 1 k,c,/