  • Data: 2006-03-20 10:59:08
    Temat: Re: art. 28 ustawy o pdof
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 19 Mar 2006, Kubba wrote:

    > Akt notarialny został podpisany 3 marca 2006r. (piątek)
    > Został aneksowany (podwyższenie ceny sprzedaży) 4 marca 2006 (sobota)
    >
    > Umowa została wykonana w poniedziałek 6 marca (pieniądze zostały przelane na
    > moje konto i wydałem kupującemu lokal protokołem zdawczo-odbiorczym)

    Umowa została wykonana jak piszesz 3 marca. Umowa o sprzedaży :)
    Zgodnie z Kodeksem Cywilnym wydanie nieruchomości ani zapłata nie są
    elementami decydującymi o własności, przeniesienie ma miejsce w dniu
    podpisania aktu notarialnego.
    Abstrahuję od tego czy termin na złożenie oświadczenia jest krytyczny,
    ale samo zdarzenie ma miejsce jak wyżej, IMO.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)