    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: aresztowany komputer ...
    Date: Sat, 26 Nov 2005 14:24:19 +0100

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:397d6$43885a4f$3eb34ca4$2404@news.chello.pl...

    > A wyobraz sobie sytuacje nastepujaca. Jest sobie drukarka, podlaczona na
    > USB. Po zajrzeniu do srodka drukarki poprzez podniesienie klapki wszystko
    > sie zgadza, nie widac na pierwszy rzut oka niczego niezwyklego. Dopiero po
    > rozkreceniu okazaloby sie, ze w drukarce ukryta jest kieszen na dysk
    > 2,5'', podlaczany na USB. Widzialem taki patent. Czy w tej sytuacji nadal
    > sadzisz, ze policja nie powinna zabierac calego osprzetu? ;-)

    a ja widzialem ukryte w scianach narkotyki czy to oznacza
    ze policja powinna rozp. wszystkie sciany przy przeszukaniu?
    Po to odbywa si przeszukanie by Inteligentny wyslany do tego celu czlowiek
    sprawdzil
    czyjest to czego szuka. Poszperal na dysku (ew. swoim jakims programem)
    popatrzyl na sprzet
    cy nie ma takich patentow i jezeli cos bedzie nie tak wowczas zabiera. Takie
    to trudne?
    Przeciez Przeszukanie z racji np donosu ni ejest jakims sczzegolnym
    zaskoczeniem i nie przeprowadza tego
    "kraweznik", a caly sprzet jaki do tego potrzeba to zwykle 1 srubokret.

    p.