    From: klawy jak cholera <k...@3...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: aparat kupiony w Austrii - możliwa gwarancja w Polsce ?
    Date: Mon, 30 Jun 2003 19:31:15 +0200

    On 30 Jun 2003 19:16:15 +0200, g...@o...pl wrote:

    > posiadam aparat fotograficzny kupiony w Media Markt w Austrii / instrukje
    >obsługi, paragon, karta gwarancyjna wszystko po niemiecku/, no i właśnie mi
    >sie popsuł !
    > Jakie mam szanse na serwisowanie go w Media Markt w Polsce?
    >Proszę o szybką pomoc, bo 3 lipca kończy mi sie gwarancja.
    >pozdrawiam gośka

    A jakiej firmy bo np. LG stosuje "uniwersjalna" gwarancje, że można
    sobie dowolnie zgłaszać, cały kraj obsługuje, ale niestety nie wiem
    czy zagranice. Jeżeli znasz niemiecki lub ktoś ze znajomych to możesz
    reklamować bezpośrednio w Miedia Marku w Niemczech lub u producenta.
    Oni tam mają bardzo dobrą obsługe klienta a przesyłka nie powinna dużo
    kosztować.

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net
    http://www.boobies.nl/klawy