    From: "Cooba" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: allegrowicz wydzwania i grozi uszkodzeniem ciała
    Date: Fri, 14 Dec 2007 07:50:07 +0100

    Cóż każdy kij ma dwa końce...

    Ja ostatnio wylicytowałem aparat, allegrowicz obiecał, że przesyłka będzie
    wysłana zaraz po zaksiegowaniu wpłaty (jakieś 2 tygodnie temu to było). Po
    TYGODNIU od wysłania pieniędzy nie miałem ŻADNEJ wiadomości od sprzedawcy,
    maili nie odbierał, telefonu też. Wreszcie po wielu próbach udało mi się z
    nim skontaktować, powiedział , ze przesyłka pójdzie "jutro".
    Jutro było po kolejnych 4 dniach.

    Miałem taki tylko jeden przypadek, ale się zdarzył. Tak więc jak widać
    kretyni zdarzają sie po obu stronach...

    Od tej pory nie tylko patrzę czy facet jest super sprzedawcą, ale czy nie ma
    przypadkiem negatywów....

    I przyznaję że nieźle sie wkurzyłem, ale ostatecznie nie groziłem mu jeszcze
    połamaniem kości...

    Pozdrawiam,

    Cooba