  • Data: 2008-06-10 09:46:18
    Temat: Re: allegro - treść aukcji jest umową?
    Od: vbn <v...@v...qa> szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa pisze:

    > 3gen.pl:
    > "Witam!
    > czekamy aż Poczta zacznie działać"
    >
    > ... zaniemówiłem. Bezczelność i chamstwo sprzedawcy zaczynały mnie
    > powoli przerażać :). Postanowiłem sprawę postawić jasno

    Ja piernicze.. po przeczytaniu tego kawałka, ja z kolei zaniemówiłem.
    Człowieku, idź sie leczyć jak widzisz u niego bezczelność i chamstwo.

    To on raczej był naiwny, że umiescił tak głupi zapis "dostawa w 48h" i
    zamierzał to realizować za pomoca poczty. Nawet jak poczta normalnie
    pracuje to i tak sie zdarza że ubiezpieczone priorytety idą po 14dni.