  • Data: 2008-06-24 21:56:13
    Temat: Re: allegro - treść aukcji jest umową?
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prawicowiec pełną gębą. pisze:

    > Ja wiem, że kupujący najchętniej chciałby przesyłke darmową,

    miło by było, ale cóż nie będę rozpaczał, że zapłacę za wysyłkę.

    > ponadto jak
    > towar mu sie nie podoba, to może zwrócić (jest obecnie takie prawo)

    i słusznie

    > najlepiej na koszt sprzedawcy i jeszcze ani złotówki na tym nie stracić.

    pisałem coś takiego?

    > A jak zginie, to niech się sprzedawca martwi, ja płace i wymagam!

    i tu na zdrowy rozsądek (wiem polskie prawo i rozsądek to dwie różne
    drogi) tak być powinno, skoro klient zapłacił za dostarczenie towaru do
    siebie a sprzedawca zawiera umowę z przewoźnikiem to tak było by
    rozsądnie. niech on się martwi bo ja zapłaciłem i wymagam. Niestety vbn
    uświadomił mnie jakie pomylone jest sądownictwo i ogólnie prawo w naszym
    country.

    > Niestety tak nie ma.

    Niestety.