  • Data: 2003-02-05 09:19:52
    Temat: Re: allegro - powrot do tematu
    Od: Piotr Zet <a...@a...hidden> szukaj wiadomości tego autora

    Recently KrzysiekPP wrote:
    > Ja jestem tez w podobnej sytuacji, ale z strony B. Kupilem telefon na
    > Allegro, ba, dzialal kilka dni, po czym przy probie rozmowy sie wylaczyl ;)
    > Wylacza mi sie przy roznych okazjach, jak ktos dzwoni, jak ja probuje
    > dzwonic.

    No to nie przy roznych okazjach, tylko w dosc okreslonych sytuacjach.
    Wtedy znacznie wzrasta pobor pradu (w moim telefonie np 70-krotnie)
    Wskazuje to raczej na klopoty z akumulatorem. Jesli swiezo po naladowaniu
    jest OK to na pewno ten problem. Wowczas raczej sprzedajacy nie jest winny.
    W koncu slaby akumulator to nie jest awaria telefonu.
    Chyba, ze kupowales telefon jako calkiem nowy.

    --
    Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool