eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoallegro, brak towaru na stanieRe: allegro, brak towaru na stanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: allegro, brak towaru na stanie
    Date: Tue, 19 Jul 2011 12:43:02 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 14
    Message-ID: <j03n2e$ioh$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4e22bcee$0$23433$c3e8da3$536f98dd@news.astraweb.com>
    <4e22d6a2$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
    <j01md6$n09$1@inews.gazeta.pl>
    <4e253b81$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e25401f$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e254cb0$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e255a70$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-31-248-220.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1311072142 19217 85.31.248.220 (19 Jul 2011 10:42:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Jul 2011 10:42:22 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <4e255a70$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
    X-User: usenet-pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:683550
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4e255a70$0$2451$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Wg Ciebie kupuję u sprzedawcy czy u pośrednika? Jak dla mnie, jeżelibym toto
    > kupił, to byłaby to umowa sprzedaży między mną a kolesiem z allegro.

    Mnie zastanawia jedna rzecz. Czemu nie informują, że dają np. 5 letnią gwarancję
    na swoje produkty. Jednak z zastrzeżeniem, że trzeba wysłać do chin a za
    przesyłkę płaci właściciel towaru.
    Właściciel przynosi do sklepu i mówi, że chce skorzystać z gwarancji.
    Sklep przyjmuje towar i po tygodniu dzwoni do właściciela i żąda za przesyłkę ok
    350zł. :)
    Jak konsument skorzystał z gwarancji to nie może od tak sobie zmienić na
    niezgodność towaru z umową. :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1