  • Data: 2011-07-20 09:14:56
    Temat: Re: allegro, brak towaru na stanie
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 19 Jul 2011 14:33:07 +0200, cyklista napisał(a):

    > znajdź sobie przykłady gdzie piszą wprost że towar jest z chin,

    Kurde, a wydaje Ci się że np. smartfony Nokia produkowane są w naszym
    kraju? I jakie znaczenie ma skąd pochodzi towar?

    > tam się załatwia wszelkie reklamacje, może byc cło

    Opowiadasz herezje.

    > a oni są tylko osobami tworzącymi stronę u nas

    ROTFL
    Jesteś mi winien za czyszczenie oplutego monitora :)

    > i pomagające załatwić formalności tej sprzedaży.

    Więc czym/kim jest sprzedawca w pierwszym z brzegu sklepiku osiedlowym?
    Jest dokładnie osobą która "pomaga" przy zakupie jakiegoś towaru, rzeczy
    etc. Ten sprzedawca ze sklepiku gdzies tam coś kupuje, transportuje,
    wystawia i sprzedaje to Tobie. Jak będzie miał potrzebę to "zamówi" Ci
    nawet coś czego nie ma w chwili obecnej na stanie, ale żeby zadowolić
    klienta (i przy okazji zarobić) zrobi wiele. Nawet żebyś nie musiał
    przychodzić do jego sklepu - poda Twój adres by towar dotarł bezpośrednio
    do Ciebie :))))

    Hehehehe
    To co jakiś jełop sobie wypisuje w opisie, nie znaczy że to jest prawda
    objawiona :)