eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoallegro, brak towaru na stanie › Re: allegro, brak towaru na stanie
  • Data: 2011-07-19 10:43:02
    Temat: Re: allegro, brak towaru na stanie
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4e255a70$0$2451$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Wg Ciebie kupuję u sprzedawcy czy u pośrednika? Jak dla mnie, jeżelibym toto
    > kupił, to byłaby to umowa sprzedaży między mną a kolesiem z allegro.

    Mnie zastanawia jedna rzecz. Czemu nie informują, że dają np. 5 letnią gwarancję
    na swoje produkty. Jednak z zastrzeżeniem, że trzeba wysłać do chin a za
    przesyłkę płaci właściciel towaru.
    Właściciel przynosi do sklepu i mówi, że chce skorzystać z gwarancji.
    Sklep przyjmuje towar i po tygodniu dzwoni do właściciela i żąda za przesyłkę ok
    350zł. :)
    Jak konsument skorzystał z gwarancji to nie może od tak sobie zmienić na
    niezgodność towaru z umową. :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1