  • Data: 2011-07-20 10:59:33
    Temat: Re: allegro, brak towaru na stanie
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil napisał:

    > Więc czym/kim jest sprzedawca w pierwszym z brzegu sklepiku osiedlowym?
    > Jest dokładnie osobą która "pomaga" przy zakupie jakiegoś towaru, rzeczy
    > etc. Ten sprzedawca ze sklepiku gdzies tam coś kupuje, transportuje,
    > wystawia i sprzedaje to Tobie. Jak będzie miał potrzebę to "zamówi" Ci
    > nawet coś czego nie ma w chwili obecnej na stanie, ale żeby zadowolić
    > klienta (i przy okazji zarobić) zrobi wiele. Nawet żebyś nie musiał
    > przychodzić do jego sklepu - poda Twój adres by towar dotarł bezpośrednio
    > do Ciebie :))))
    >

    > Hehehehe
> [...]

    Czyli według twojej definicji sprzedawcy: Ty na moją prośbę "podajcie
    proszę gdzie kupić internetowo X" wklejasz link do allegro lub jakiegoś
    sklepu. Ja go klikam wpłacam na podane tam konto i towar przychodzi do
    mnie. W razie reklamacji udzerzam do Ciebie bo to ty jesteś sprzedwacą,
    przecież pomogłeś mi w zakupie.