    Date: Sun, 27 Nov 2011 09:18:22 +0100
    From: Wojtek <N...@e...ukryty.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: allegro, brak chęci współpracy
    <jafvgm$eco$1@news.onet.pl> <4ecb88ba$0$8458$65785112@news.neostrada.pl>
    <jag2q0$pp4$1@news.onet.pl> <4ecbb726$0$8445$65785112@news.neostrada.pl>
    <jagepf$arv$1@news.onet.pl> <4ecc428d$0$2193$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaidfj$sj2$1@news.onet.pl> <4eccca06$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ecccc2a$0$4797$c3e8da3$10694f1e@news.astraweb.com>
    <4ecd6517$0$8438$65785112@news.neostrada.pl> <jajq7u$2hi$1@news.onet.pl>
    <4ece7403$0$8450$65785112@news.neostrada.pl> <jamcte$smh$1@news.onet.pl>
    <4eced0cd$0$5798$65785112@news.neostrada.pl> <janipc$1l7$3@news.onet.pl>
    <4ed038b3$0$5820$65785112@news.neostrada.pl>

    to wrote:
    > To już Twój problem. Ale Allegro daje Ci proste rozwiązanie w takim
    > wypadku -- wystarczy w komentarzach zawrzeć informacje nt. przedmiotu czy
    > sprzedawcy i wtedy bez problemu Ci go usuną.

    Gdybyś przeczytał regulamin to byś wiedział, że nie bezproblemowo tylko
    uznaniowo. "Oczywiście łatwiej się pienić na newsach i
    wypisywać idiotyzmy."

    Po drugie allegro nie wymaga umieszczania takich informacji w
    komentarzach więc z nie ma uzasadnionego powodu ich wymagać i na ich
    podstawie decydować o rozstrzyganiu poprawności komentarza.

    > Da się tylko na niektórych i zazwyczaj taka opcja istnieje do momentu
    > pojawienia się pierwszego idioty, który użył tego do masowej edycji
    > swoich postów lub manipulowania dyskusją.

    Czyli jesteś idiotą i manipulujesz dyskusją od samego początku?
    Ustawiasz znacznik X-No-Archive=Yes, ergo twoje posty zostaną usunięte z
    archiwum google.

    Jesteś kabotynem jakich wielu. Podejście do prawa masz oderwane od
    rzeczywistości. Pasuje ci wykorzystywanie go w celu bezwzględnej
    eliminacji nadużyć gdy stanowią one niewielki promil wszystkich
    przypadków, w których inne jego sformułowanie może być zwyczajnie
    użyteczne. Pewnie najlepiej jakbyś sam mógł ustanawiać to prawo, bo wiem
    już, że wnioski płynące z twoich własnych ocen są jedynie słuszne i
    niepodważalne: "konsultuje swoje umowy wyłącznie z profesjonalistami.
    Niedozwolonych klauzul w nich nie ma" -- a allegro to z kim konsultowało
    i okazało się, że są? Ze stypendystami? Stażystami?

    Wojtek