  • Data: 2011-11-24 21:28:16
    Temat: Re: allegro, brak chęci współpracy
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-24 17:42, to pisze:
    > begin Nixe

    > Brak związku, aczkolwiek możliwość usuwania własnych aukcji też jest
    > obwarowana pewnymi warunkami.

    Misiu, aukcję usuwasz sam, bez pytania Allegro o zdanie.
    Jakie są tego konsekwencje, to już inna sprawa i nikogo prócz Ciebie nie
    powinno to obchodzić.
    Ważne, że nikt za Ciebie nie decyduje czy dana aukcja ma rację bytu czy nie.

    > Ten tok myślenia nazywa się "logika".

    I tu się zgadzam - to faktycznie "logika".
    Nie mylić z logiką.

    > Analogia w tym żadna,

    Analogia taka, że to JA jako nadawca, a nie poczta jako pośrednik
    określam czy adres jest prawidłowy czy błędny.
    Inna sytuacja - cancelowanie postów na newsach. Sama o tym decyduję,
    jeśli uznam, że trafił nie tak gdzie trzeba. To samo jest na forach
    dyskusyjnych - autor posta czy wklejonego zdjęcia może go zmienić czy
    usunąć nie pytając admina o opinię, czy jego post jest prawidłowy czy nie.

    > ale skoro już się przy niej upierasz, to spróbuj
    > uzyskać od poczty zwrot paczki po dostarczeniu jej do adresata.

    Ale komentarza bynajmniej nie dostarczam do kontrahenta, choć tak Ci się
    to może wydawać. Gdyby tak było, to otrzymawszy go mógłby z nim zrobić
    cokolwiek.

    > Nie rozbijam, bo dyskusja z osobami nie potrafiącymi logicznie myśleć
    > jest stratą czasu.

    To po grzyba cały czas ją kontynuujesz? Znów wychodzi z Ciebie totalny
    palant.
    Najpierw było "wiem, ale nie powiem" a teraz "nie ma sensu rozmawiać,
    ale rozmawiam".
    ŻE-NU-A.

    N.