  • Data: 2004-08-16 10:28:03
    Temat: Re: alkohol przez internet
    Od: "joanna g." <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cofniecie zezwolenia na podstawie cytowanego przepisu jeszcze mi sie nie
    zdazylo w mojej dwuletniej stycznosci zpracy nad,z i na podstawie
    wymienionej ustawy

    Za zadnym razem nie udalo sie udowonic bezposredniego zwiazku z
    zaklocaniem porzadku publicznego i nabyciem alkoholu w danym, konkretnym
    punkcie sprzedazy.....
    teoria, teoria - praktyka pokazuje ze w rzeczywistosci to martwy przepis

    SKO - samorzadowe kolegia odwolawcze trzymaja ZAWSZE strone przedsiebiorcy,
    a sady.... na ten temat nie wypowiadam sie - patrz wyzej...

    Joanna G.