  • Data: 2005-05-12 08:55:25
    Temat: Re: alimenty, pozew
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:d5ulge$g6c$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Nie znasz mnie.
    I vice versa.

    >Nie jesteś w stanie mnie wyprowadzić z równowagi
    I vice versa.

    > czy obrazić.
    I vive versa (choć przyczyną są odmienne).

    > Dostosowuje tylko swoje wypowiedzi do twojego poziomu.
    A to co innego. Cenię ludzi, którzy pracują nad sobą i starają się być coraz
    lepsi. Nawet jeśli to tylko usiłowania.

    > A co do meritum dlatego że uważam że państwo nie powinno zajmować się
    > wszystkim. Od bezpieczeństwa powszechnego do problemów rodzinnych
    > każdego człowieka.
    > Po prostu jestem zwolennikiem wolności, a nie tego by ktoś mówił co mam
    > robić i jak. Uważam że Państwo powinno zajmować się tylko tym co
    > konieczne, a nie tym co uważają za konieczne urzędnicy i socjaliści.
    Z pewnością także jesteś przekonany, że co jest tym koniecznym, czym państwo
    powinno się zajmować, to tu wiesz najlepiej?
    Niech tam.
    Ja jestem zwolennikiem przyzwoitości, honoru (dzisiaj trudne słowo),
    uczciwości i zasad moralnych. Czy to się IYO jakoś kłóci z postawą
    zwolennika wolności?

    Jotte